Изберете страница

Digital panda

 

БЛОГ ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

Facebook и Instagram пускат онлайн магазини

  Скоро потребителите на Facebook и Instagram ще могат да разглеждат и купуват продукти директно от бизнес страници в социалните мрежи.   Досега и двете платформи развиваха постепенно електронна търговия. Facebook със своя Marketplace, докато Instagram позволяваше на...

Facebook купи Giphy за Instagram

  Facebook придоби Giphy, най-популярната платформа за създаване и споделяне на анимирани изображения или GIF (чете се "гиф", в никакъв случай "джиф" :D) в чатове и социални мрежи. Компанията на Марк Зукърбърг възнамерява да направи Giphy съществена част от Instagram,...

Google Ads ще изисква верификация на идентичността

  Google Ads обяви, че ще започне да изисква документи за идентичност от своите потребители и географски местоположения за рекламодателите. Решението е следваща стъпка на решението на компанията от 2018 година, когато реши да изисква идентификация на акаунтите с...

Amazon понижава комисионните си значително

Amazon понижава комисионните си   От 21 април, афилиейтите на Amazon, които включват издатели и инфлуенсъри ще започнат да получават по-ниски комисионни от техните афилиейт линкове в няколко продуктови категории. Amazon ще намали комисионните за мебели и продукти за...

Мета данните – какво представляват те?

    Какво представляват “мета данни”? Най-общо мета данните са информация за комуникацията на даден уебсайт, която ѝ помага да достигне до целевия реципиент. От особено голямо значение са мета данни известни като мета заглавие, мета описание, които играят важна роля...

[Изследване] Какъв е оптималният брой показвания на реклама във Facebook?

Има ли оптимален брой пъти показвания на реклама на потребител във Facebook? Влияе ли се от качеството на рекламата? Проучване на най-голямата социална мрежа ни дава отговор.     Специалистите по SMM (Маркетинг на социалните мрежи) отдавна наблюдават внимателно две...

17-те най-често срещани грешки в Google Ads (Част 2)

Прочети първа част: 17-те най-често срещани грешки в Google Ads (Част 1) тук.   9. Не проверяваш кампаниите си след като ги създадеш Създаването на нови кампании често отнема много време и усилия. Първо планираш, след това създаваш кампаниите, в тях има десетки...

Facebook се отказва от задължителния Campaign Budget Optimization

  Няколко различни представители на Facebook обявиха на дигитални агенции, че Campaign Budget Optimization опцията се отлага безсрочно във времето. Въпреки това, от компанията продължават да съветват за всички кампании да се използва именно Campaign Budget...

8 начина да увеличите видимостта на публикациите си във Facebook

  1. Бъдете постоянни в публикациите си. За повечето бизнеси идеалният вариант е публикуването в страницата между 4 и 8 пъти седмично. Важно е обаче да публикувате съдържание, само ако то е качествено. Трябва да следите и как реагира вашата аудитория на публикациите...

дА РАБОТИМ ЗАЕДНО?

нека го ОБСЪДИМ

Разкажи ни идеята си и с какво можем да ти бъдем полезни.